Klara & Thora

"Västindien #1"

Publicerad 2012-12-25 16:45:05 i Älskar er!!!!!,

HEEJ!! och god jul på er alla, lite försent va? hihi. jag hade sån tur att när vi letade efter ett utag till rums telefonen hittade vi en internet sladd!!!! Thora is back on tha internet liksom:D haha har gått tvådagara och Thora är redan desperat! jag hörde att det snöa mycket? ja själv har jag inte vart med om något otroligtväder, det har regnat större delen av dagen och ska regna resten av veckan.... Det sulle bli bättre väder nästa vecka så det kan vi hurra för! GRATTIS KLARA TILL KAMERAN!!!!!! JAG VISSTE DU SKULLE FÅ EN!!!!!! *host *host
Just nu sitter jag i rummet och lyssnar på BBC World news, inte så intressant, men älskar de brittiska accenterna! Hoppas alla får de det önskar sig eller bättre! Som jag såg att Klara skrivit blev vår taxi chafför tagen för han kört för snabbt, och vi firde julafton på flygplats hotellet i London, eller eftersom vi skulle upp så tidigt låg jag kvar i sägen och bara sa till alla var deras julklappar låg i väskan. haha.... ja nu vet ju redan vad jag fått :P men fik en ice klocka också!♥ vi hörs snart alla fina 
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }