Klara & Thora

"Stupid is what stupid does"

Publicerad 2012-12-20 22:15:15 i Älskar er!!!!!,

Hej! nu sitter jag i mitt rum så här på kvällskvisten och hoppas att min röst ska vara bättre tills imorgon! vi ska sjunga på avslutningen... inte så speciellt taggad men det är sista gången vi sjunger julsångerna så här i kör. För er spelar nog kanske inte det någon roll. Men jag har sjunigt de här sångerna sen fyran, och haft konserter, det har varit naturligt att ha julkonsert att sångerna kommer år efter år. Och sen ska det bara ta slut... Det känns lite annurlonda liksom :P 
Idag har då förövrigt varit en bra dag, lite mys med klassen och haft kul men kompisar, madde var här och vi pratade mycket! Sen så är min hals så drabbad att det bara gör ont nu mest hela tiden... :/ Men det ska vi inte tänka på just nu heller, för imorgon är det jullov! säger man det? jullov? 
jag måste försöka ge Klara hennes julklapp men kommer nog inte hinna det innan jag åker... 
"julen är här, och lyser fred på jorden, Glädjen är stor i en barns klara ögon bor den, julen är här, i våra mörka länder kom låt oss ta varandras händer, när julen är här!" 
Lovar att du sjöng med lite där ;) 
Men Godnatt!♥
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }