Klara & Thora

solen står mitt på himlen

Publicerad 2012-12-02 12:53:23 i Älskar er!!!!!,

Hej! idag så ska jag bara vara hemma och plugga svenska och No... vi har typ kemiska bingningar (k-bry) 
men idag är det ett fint väder och jag kan knappt vänta på att gå en promead. Så klart ör det ju doc dax för mig att städa mitt rum en jag orkar inte,... i vet den stunden så man ska städa och startar musik och allt slutar med en liten egen dans show framför spegeln. Det händer iallafal mig ganska ofta:P eller att man ska städa garderoben och hittar en massa roliga gamla kläder som man vill pröva. 
jag hittade en skjorta när jag skulle välja klädet imorse som jag inte använt på länge och det var inget fel på den heller :P men jag kollade igenom lite gamla bildet och inlägg som vi gjorde under 2011. coh ett inlägg som jag fstnade för var just ett inlägg där jag frågar "varför sover ma på dan och inte på natten" "om det är så att våra ögon nu igentligen ser allt uppochner borde inte vi gå i taket då och taket nu är golvet igentligen?" jag minns inte alls att jag frågat det men tydligen gjorde jag det. och den första är väl bara föar att det är så, men den andra är lite kul om man kunde få ett svar :D haha 
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }