Klara & Thora

"Solen skiner" #3

Publicerad 2012-12-27 19:07:54 i Älskar er!!!!!,

Hej!
Nu sitter jag i rummet, men en nästan röd kropp... Jag beundrar Klaras fina bilder de är helt underbara! Nu kommer jag och Klara vara foto maniacs:P Det kommer bli mycket fina biler nu :D haha... men imorgon ska vi iallafall padla någon grejs och ikväll äta nere på marinan. Så klart med min pappa>.< men det är faktiskt ganksa kul, att se alla fina båtar♥ Vi har pratar om hur sommarn som kommer, kommer att se ut. Eftersom att jag ska jobba som seglar instruktör i början och slutet av sommarn. Fyra veckor sammanlagt, och då blir det också mindre ledigt. Och mindra ledigt betyder att veckorna till seglarlägret på runmarö (ryc=runmarö youth club) bli rlite mindre val möjliga, så att säga... (kan man ens säga så?!) men asså det jag menar är att om mina "arbetar" veckor krockar med seglar lägret måste jag hoppa över något av de... :(  
Puss & Kram /Thora 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }