Klara & Thora

Sl Access-kort...

Publicerad 2012-12-17 17:36:15 i Älskar er!!!!!,

Hallå alla underbara och lite mindre underbara människor. Hoppas att ni har det bra! (cut the crapXD) Idag så har jag letat överallt efter mitt busskort men kan inte hitta det... fast det spelar kanske ite så stor roll, skolan slutar om en vecka och "upphittningstiden" är 10 dagar, så jag hoppas att någon har hittat det och varit en sådan rar liten ängel och lämnat in den:D 
 
Fast idag har varit en bra dag! jag har fått lite betyg från prov och så videre, är väldigt nöjd har höjt mig och det var ju det jag ville! Sen kan vi ju se det negativa fast jag tänker skippa det! är inte så intressrad av att tänka på det negativa. SKA SNART BORT!!!! Snart åker vi till Västindien och det ska bli grymt! 
 
I går hade vi minijul hos min Morbror och deras släktingar på båda sidor. Vad blir min kusins kusiner till mig egentligen? men det var kul, och vi har kommit överrens att vi ska få tre julklapar men jag fick feeeem!! Hihi♥ jag fick Uggs, Oddmolly kofta, Oddmolly blus, en skiva, en kamera som skriver ut bilderna direkt!!!! och ett lepsyl (stavning?!) av min kusin :P 
Puss & Kram /Thora
Älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }