Klara & Thora

Långsammaste helgen någonsin!

Publicerad 2012-12-22 19:12:59 i Älskar er!!!!!,

Tjena mittbena alla amigos ute i världen. Just nu kollar jag på film. "A little bit of heaven", den handlar om en tjej som får cancer och så blir hon tillsammans med hennes doktor och bla bla bla... Den är faktiskt jätte bra! ^^ Men den här helgen är ta mig fasiken den långsammaste helgen någonsin. Jag har gjort ganska mycket saker men de känns som om en minut är en timme. Nu ska jag iallafall snart äta och sen ska jag fortsätta kolla på film och sen... aa, sova antagligen ^^ Men imorn är de bara en dag kvar. Då ska vi få gäster på kvällen, men ha de bra allihopa
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }