Klara & Thora

Känner mig helt isolerad

Publicerad 2012-12-01 23:03:00 i Älskar er!!!!!,

Haha, aa. Precis som rubriken lyder känner jag mig typ isolerad från omvärlden.
Har suttit inne på mitt rum i timmar och bara gått till köket för att äta middag.
De kan vara skönt ibland också ^^ Just nu sitter jag och kollar på "The Proposal" 
den handlar om en chef och hennes assistent som låtsas gifta sig för att 
hon inte ska utvisas från landet. De var en väldigt kortfattat, hahahha ^^D
När jag kom hem från matchen idag hade mamma pyntat rejält vilket är jätte 
mysigt! Nu längtar jag efter gran men de kommer ju såklart ta ett tag. 
Men de är bara 23 dagar kvar idag och de är inte jätte långt. Men innan de 
så måste vi ses Thora! Och grillis hamburgis.
Matchen idag var bra, alla var jätte duktiga som vanligt!
De blev 17-7 tror jag och vi spelade mot Lidingö.
De gick inte så bra för min del men de var kul att spela ute iallafall.
Ha en riktigt trevlig kväll, sov sött alla i denna fina värld 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }