Klara & Thora

"Jag älskar dig"

Publicerad 2012-12-21 15:47:56 i Älskar er!!!!!,

Hallå! hos mig snöar det! täkte bara att ni kanske villle veta det. Eftersom att jorden ska gå under idag så tänkte jag vara så här lite djup och säga att det finns saker vi måste uppskatta! så innan du läser allt jag skrivit se till att slå på någon lite deppig sång så att det blir riktigt stämmningsfullt :P 
Det här året är snart över och vi har snart left ytligare 365 dagar vilket är lika med 12 månader.
Jag tycker att vara medveten om hur länge an har left påminner lite om hur många dagar det är kvar till döden... Såklart gör jag som många andra längtar efter födelsedagen, och om jag skulle få pausa mitt liv i en ålder skulle jag villja vara 24 år. tänk dig att vara 24 år hela tiden, man ser inte för gammal ut och man kan göra saker i den åldern, drika, skaffa barn fast det kan man kanske göra lite tidigare. Om man så vill. Fast det är så mycket vi iallafall jag har kvar att göra! Jag vill liksom vara helt uppe i top när jag ska avsluta mitt liv. Jag menar inte att jag ska ta självmord utan att när jag inser att min tid är inne ska jag dö med ett leende påläpparna. Kanske mest för att visa att livet är för kort för att göra annat än att vara glad och sprida sin glädje!
Glädjen är det vikitgaste! Kärlek också! fast det behöver inte vara kärlek till en partner, utan kärlek till en sak, ett djur eller en annan människa man som kvinna♥ Jag lever i Stockholm, precis som Klara men saker ser annurlonda ut var man i världen är. i Sverige är det bara ligga med så många man vill, om man nu känner för det. Fast om man som tjej gör det då är man en "attention whore" eller bara en hora... Fast som kille, då anses man som kung. som muslim ex. ska man ju bara gifta sig en gång och bara va med den partnern. Fast nu säger jag inte att det alltid är så. Fast jag tror att de flesta kan erkänna att om man ligger mycket som tjej är man hora och tvärt om... Ni fattar vinkeln. 
Vad har jag kvar att göra i mitt liv? 
Hoppa falskärm
Flytta hemifrån
Skaffa ungar
Jobba
Åka en riktigt snabb båt
Och en massa andra saker, men det är ju lite det man har buket lists för eller? har du någonsin tänkt när kommer jag dö, vad vill jag göra innan jag dör? jag har ganske många gånger. Och att vara glad tar upp en hyfsat stor del av det, att vara älskad och älskad! När jag tycker om någon blir jag osäker och pirrig i magen, asså på riktigt nu jag driver inte. Det är så jobbigt för folk säger att man sla gå på magkänslan men det är lite svårt när den inte säger någe bra! Fast man kan ju vara säker ändå. Eller hur? Det är ju inte bara magkänslan? Nu bestämmer jag att det inte är så! Jag älskar dig! 
Puss & Kram /Thora
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }