Klara & Thora

Hei på er godingar

Publicerad 2012-12-12 17:19:00 i Älskar er!!!!!,

Kom hem för ett tag sen och sitter nu med en kopp varm choklad och ska snart bege mig ut i
kylan för att köpa en julklapp ^^ De ska bli mysigt att bara gå runt och strosa lite. När jag
kommer hem ska jag göra klart svenskan. Och nu är de dessutom bara 12 dagar
kvar tills julaaaaftooon! Yippikajeeeeeeei, hahha. Men jag tycker att de är
onödigt att jorden går under (om de gör de) den 21: a för då får vi ju inte vara
med på julafton som man har längtat så mycket efter.
Men men... Ha de bra mina mina små rumpnissar
Puss & Kram /Klara 
 
Den här är sååå bra ^^ Ett tips! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }