Klara & Thora

"Every tear drop is a waterfall"

Publicerad 2012-12-22 12:00:48 i Älskar er!!!!!,

Godmorgon♥ Nu sitter jag i mitt kök och äter frukost fortfarande sen klockan tio. Jag ska nog packa lite mera tills vi åker♥ Jag längtar och vill bara komma bort:D Hoppas att ni alla får en bra julafton på måndag! och så klart att ni haft en bralördag hitils. Betygen har kommt å jag är hyfsat missnöjd, men ändå nöjd. Jag hoppas att ni har eran afvorit jul film:D annars har jag några 1. The polar express 2. A nightmear befor christmas 3. Grrinchen 4.The santa clause 2 5.Santa buddies :D haha dom är både för stora och för små kan man väl säga.♥
Puss & Kram /Thora 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }