Klara & Thora

En vit första December

Publicerad 2012-12-01 13:24:07 i Älskar er!!!!!,

HEEJ! idag är en bra dag och livet leker! jag är glad och hoppas att ni alla är det också! det är vitt och ljust ute, lagom kallt och allt är trevligt:D jag är laddad för plugg och ikväll ska vi baka pepparkakor!!^^ 
Theas skola har också haft julmarknad såhär på den första december, vilket var trevligt men jag gick hem tidigt för jag orkade inte.. ( såå ointressant ). Men något som jag har lärt mig är att man ska vara ute och vara i minst 15 minuter innan man ska plugga för att göra klart i skallen. då kan man koncentrera sig bättre. och då kan man prestera!
och det är inte varje dag man vaknar så här glad om det inte skulle vara snö ute! dessutom har jag har varit ute med Thea och skottat, fixat studsmattan och gjort snö änglar :D fast vi han inte riktigt skotta något bra för vi hjälpte en massa bilar upp för backen, komunen här i nacka har tagit bort 50% av alla sand boxar, så många utav de bilar som ska upp för backen fastnar precis vid oss>.< 
Thea säljer lite små grejer och tycker livet är underbart! längter efter att åka snowracer.
 
sen igårkväll innan min PLL stund så gosade jag med mamma, vi kollade på nyheterna och drack te! 
 
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }