Klara & Thora

"borta bra men hemma bäst" #4

Publicerad 2012-12-30 13:43:54 i Älskar er!!!!!,

Hallå! just nu är klockan 08.35 här och vi ska snart äta frukost. Jag har pratat lite med Klara och jag saknar fanskapet så mycket! Jag vill hem just nu... Låter lite bortskämt, men jag saknar alla så mycekt. det är kul att vara här och varmt (älskar värmen) men nyårsafton här kommer bara vara min lilla familj på hotel Kalinago, kolla på andras fyverkerier och gå och lägga oss klockan 21.00... så typickt min familj.  men här är bilderna från vattenfallet igår♥
Puss & Kram /Thora
 
Innan vi gick ner till vattenfallet fick man ha en liten apa på axeln.Gulle Thea♥
min fina trötta familj♥
Vi betalade HONOM för att hoppa så VI kunde ta bild...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }