Klara & Thora

Året som nu snart är över

Publicerad 2012-12-31 23:36:28 i Älskar er!!!!!,

Hallå! jag tänkte försöka sammanfatta året men insåg att jag inte kommer ihåg häften av mitt år... och tyckte istället att jag kanske skulle prata om händelser som hänt i år, och som har på verkat många männsikor. Fast eftersom ni har nyår fem timmar innan mig så kommer ni inte se det här förns 2013. Såklart är jag aldeles för o ambisiös att skriva de i ordning jag kommer säkert missa en massa händelser också, men sånt är livet >.< 
every tear drop is a waterfall.
 
1.
Barack Obama Omvald!
vi är alla mycketmedvetna om Usa:s första färgade President. Han blev i år omvald. Presidenten som ska ha gjort saker .Fast det är såklart olika. Det beror på vad man själv tycker. sen är det väl inte så mycket att säga om det.
 

familjen_obama.jpg

2.
Sverige Demokraterna 

Sverige Demokraterna har klättrat hyfsat snabbt och har nu kommit över 4% strecket och det betyder att de är inne i riksdagen. Tre utav ledarna i SD gick runt med järnrör på stan och hotade folk. vid ett tilfällen stötte de på komikern Soran, som då försökte säga åt de fulla Sverige Demokraterna att sluta och tillbaka fick han en massa skit.
youtube  logga
 
3.
Amy Winhouse och Whitney Houston.
 
Båda två helt underbara artister doc båda knarkare. ursäkta ordvalet. Whitney ska ha hittats i sitt badkar och drunknat. Man tror då att hon tagit en okänd mängd droger tagit ett bad och sedan somnat, i sömnen då ska hon ha drunknat. Amy hade en pojkvän som både var knarkare och gjorde sitt eget knart. Hennes pappa försökte då att få henne till ett rehab men hon ville inte. i sammanhang med det skrev hon låten rehab. Rest in peace!♥

Gott nytt år gottfolk!!!!!!!! gör någe bra!
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }