Klara & Thora

MATILDA

Publicerad 2011-09-20 19:38:48 i

Varför älskar jag dig?? Måsta jag känna så här för dig?

Jag vet att du inte gör det. Du är i ”centrum” och inte jag.

Jag gillar att vara den jag är men ibland önskade jag att du såg mig eller tänkte på mig när du inte ens såg mig eller var med en massa andra tjejer. Jag vet att vi inte är menade men jag kan bara inte lämna tanken.

Jag avbröt mina egna tankar, jag måste packa ner mina danskläder till dansen som börjar kl två, gymnastiken som börjar kl fem. Jag skulle nog beskriva mig själv som en väldigt aktiv person. Jag satsar mest på dansen. Jag dansar fyra dagar i veckan och gymnastiken två gånger i veckan .

Mamma säger att det är en bra kombination. Och mammas nya sambo satsar och kör med mig när det gäller träningen. Han är i för sig min lärare i gymnastik och tycker jag borde satsa på det.

Men det ger mig större anledning att inte göra det, jag gillar att retas med honom för han blir så sur.

Jag satte lappen på dörren:

Har åkt ses ikväll!! <33 och jaa läxorna är klara.

Jag klättrade ner för brandstegen utanför mitt fönster.




                                                                                copyright

 

av Thora kommer mera sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }