Klara & Thora

Love is endless

Publicerad 2011-09-23 14:10:50 i

Hej!
ikväll är det veronica magio på grönalund och jag vill verkligen dit:)
men alla kompisar får inte...
och jag kan inte messa någon för min telofon typ dampar så om ni läser
skriv era nummer !!! jag är desperat:)
pappa ska ta med en extra telefon från jobbet som jag ska få ha:)
en htc android :D  najskorv :=
min iphone skulle jag stänga av  i går men ni vet den laddar lite innan man stänger av den
och så har den varit hela natten...
hoppas den inte är så när jag kommer hem:)
puss :)

 

puss //Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }