Klara & Thora

Hallu<33

Publicerad 2011-09-22 13:34:15 i

just nu sitter jag och filosoferar igen. Ikväll är det klättring jippie.
jag älskar att klättra men jag älskar andra saker också. som ni förstår :D
Men nu är det allt jag kan tänka på :D träffa klärrer kompisar :DD
men jag måste vara cool BD hihi
Men igåg var jag och claudia i sickla och så blev vi LITE sötsuga så vi
gick  till Macdonalds :9 eller macedonken så gärna, men anyway
så köpte vi den här nya glassen med algrens bilar smak men bläääää
den smakade så äckligt. typ bara färgämnen. och städaren som
sulle fixa pappeskorjarna han tog brickorna som vi käkar på och tryckte ihop allt skräp...
lite mer äckligt! :P

jag vet visst ser det gott ut men det är motsattsen :P

Live youre life

//Thora som vanligt
ps claudia håller med

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2011-09-22 19:42:51

Ja, det verkar inte alls god! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }