Klara & Thora

frågor om MIG :))

Publicerad 2011-09-19 10:29:14 i

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och trött
Favoritgodis: lakris hallon döskallar :))
Är det nåt du absolut inte äter: Brocoli
Kläder just nu:  mörkblå jeans från kappal
Musik just nu: ingen lyssnar på våran lärare
Vad sa du senast:  är det ok om jag kopierar det här

Fisk eller badkruka: FIKS
Saft eller alkohol: Jag gillar ínte saft elr alkohol så inget
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: sol så man måste bada 24 7
Om du var fast på en öde ö välj 3 saker att ta med: en kompis en radiostyrd båt och elektricitet så jag kan ladda båten
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt i mellan det är mest kläder överallt
Gungar du på stolen? inte hemma men i skolan

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?  JA ABSOLUT
Vilken hand håller du gaffeln i ? Venster för jag har kniven i höger
Är du rädd för blod? nope det skulle vara jobbigt
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga? mm
Anser du att du är stark? ja jag är biff XD
Brukar du solaibland
Vad gör du om du får hicka?  dricka vatten oppochner

Spelar du nåt instrument:  nope
Morgon- eller nattmänniska: inget
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: smurfarna XD
Tror på liv på andra planeter:  absolut
Kommer du ihåg din första kärlek: aaeee
Älskar du henne/honom fortfarande: skukle inte tro det
Tror du på mirakel: absolut

Ser du dig själv som tolerant mot andra:  jaa
Ser du på kärleken som ett misstag: absolut inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: hehe vet inte XD

Snarkar du?
vet inte
Stjärntecken? vägen
Rädd för insekter? nope
Äckligaste insekten: kackelaka
Största svaghet: no idea
Det här är jag bra på: att vara glad
Bästa bok? tillsammans

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlighet
Vad vill du jobba som? syckolog
Chips, morötter eller godis? GODIS lätt
Pizza eller hamburgare? gillar inte pizza så hamburgare
Skriver du dagbok? nope
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?  tatuera minm på höften handleden och vristen :)

Live on
//Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }