Klara & Thora

VARFÖR!!??

Publicerad 2011-10-14 08:54:11 i

HEEEJ!!!
jag kom precis på att Klara inte kan blogga just nu för hon är i ITALIEN!!!!
och jag vill blogga:D just nu då så har jag musik historia och lyssnar på musik som
våran lärare spelar upp Franz Liszt heter han han var tydligen typ en "rock stjärna":).(på den tiden )
jag hittade en massa gammla bilder från old days på min andra dator så ska försöka lägga upp dom :)
men vet ni idag efter skolan kommer det hända en kul sak kan inte säga det nu men säger det i morgon hinner inte ikväll för du ska jag hihi ni får tänka efter lite ett tag :)
ni får se mitt schema för helgen :D'

 



puss på er

//Thora :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }