Klara & Thora

TUMBA SKURU & BOLTON

Publicerad 2011-10-22 20:39:41 i

Heeeeei, matcherna mot Skuru och Tumba var jätte roliga att spela
och vi eller dom kanske jag ska säga eftersom jag inte var utespelare
spelade JÄTTE bra! Så sjukt duktiga var dom :D Och alla kämpade. Det är
nästan det viktigaste för mig, att man VERKLIGEN kämpar skiten hur sig :)
Alla var verkligen på topp idag och allt stämde. Alla var verkligen
bra, det var ingen som inte gjorde så bra ifrån sig heller. Om vi alltid skulle spela som
vi gjorde idag, då skulle vi kunna vinna över nästan vilket lag som helst! ^^ ÄLSKAR VERKLIGEN ER TJEJER
I andra laget kämpade alla också på jätte bra, och Catrin gjorde en väldigt bra insatts i buren.
Meeeen... hon fick också en boll rakt på ögat den stackarn så det svullnade upp :(
Men pratade med henne i telefon alldeles nyss och hon sa att det fortfarande gjorde ont
men att det hade blivit bättre. Nu ska jag gå och duscha och sen så ska jag
kolla på matcherna som vi spelade idag (hihi, mamma spelade in när vi spelade)
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }