Klara & Thora

Tjena bittbenaaa

Publicerad 2011-10-27 21:25:20 i

Kom precis hem, har tränat idag :) Träningen gick helt okey men en sak
som var lite rolig var att Jessica, våran nuvarande lärare
var på träningen för hon känner typ vår tränare Jossan. HAHA, alla i klassen som går
på handboll var jätte förvånade när vi såg henne sitta på andra sidan plan.
Nu sitter jag och kollar på YouTube klipp och sånt ^^
Jaa, jag ar inte så mycket mer att säga. Jo just de, jag åker till landet
imorn :D Det ska bli kul <3 Men vi får se om jag tar med mig datorn för
jag har match på söndag och det kanske bli lite onödigt. Jag kan nog klara mig utan datorn
i två dagar. Allt jag hade att säga ;p
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }