Klara & Thora

pusseli puss

Publicerad 2011-10-17 19:18:04 i

Hej fin fina kompisar :)
just nu tråkar jag så ska inte tråka ut er på något sätt :D
men en lite komisk grej som precis hände... min spegel rammlade på mig jag vet fett FAIL
men den gick inte sönder så inge glassplitter eller något sådant :P
bara lite ont i ryggen men man ska inte klaga som klara sa :D
man får vara glad över det man har :P

jaa du ... sen på höstlovet (tihi) ska jag upp till mormor så vet inte om jag kan ficksa internet men ska försöka :)
sen om jag har internet kan jag kanske blogga lite så där beror på kompisarna :P
när vi kan göra nåt och inte:P

men pusseli puss 

//Thora



jag och anna i våra fina randiga onepiece (STAVNING)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }