Klara & Thora

morgonen så fin MEN KALL!!!

Publicerad 2011-10-18 07:58:11 i

heej fina kompisar :)
nu sitter jag utanför språkvals salen... helt ointresant:P
jag måste berätta om min dröm för er okej:

jag på stan med claudia,nicki och Ebba och allt såg ut som det gjorde när vi överraskede claudia,
det var på medborgarplatsen, vi såg bill skarsgård percis som i verkligheten.
men då tog vi en bild när alla står bredvid(hanns kompis tog bilden) :P
sen när vi tagit bilden började alla skrika och springa bort :O
dom skrek nazister och där kommer värsta truppen med banden runt armen :O
alla sprang och jag slet av claudias ögonbindel så hon kunde springa:P
alla sprang bort, men sen vaknade jag.

ja du det var min dröm :P
men nu sitter jag och vänter på att skolan ska  börja:D
så vi får ses :P

liv on


FOTOGRAF:HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }