Klara & Thora

LALALALLAA

Publicerad 2011-10-28 09:06:45 i

Tjolahopp!!!!
har igentligen inget att säga...
idag så har jag typ inget att göra !!!!! det är fredag och jag villlllll vara med en kompis:D
men kan noog hitta någon:P på lovet ska jg till mormor. och typ plugga (skulle inte tro det) och kompisar!!!
ne vet Anna som jag har berättat om :D

har ni spelat Tempel run????
det är mitt och Klaras favvo spel:) mitt reckord är 420 555 (score)
live on:D.
så kul man kan köpa nya gubbar och sånt KUL
anna och jag längtar efter varandra (tor jag) iaf.
och så här ser appen ut↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }