Klara & Thora

Jag har märkt en sak

Publicerad 2011-10-31 09:13:44 i

Att Thora bloggade mer än mig igår fast hon inte har internet hos sin
mormor uppe i Stugun c: Ne, jag får ta och skärpa mig lite.
Men igår så var det match för mig, de gick sådär. Vi förlorade med 13 - 14 :c
Surt... Det var så pinsamt också för jag brukar typ aldrig spela ute nu för tiden
men nu skulle jag göra de och det första jag gör är
att fixa en straff åt Sollentuna XD Jag skämdes ihjäl, jag gjorde de två gånger också :(
Men det var kul att spela iallafall. Jag tycker att alla ändå kämpade på jätte bra :D
Vi att också Flavia och Hilda i mål <3 När den matchen var klar var det bara att sticka direkt
hem. Ta en snabb dusch och sen dra till den älskade Skanstullshallen. Där skulle
vi, F99 hjälpa till med dammatchen som spelades i hallen :) Det var Bolton mot
Lidingö :D <3 Jag och Nora satt i kassan och tog emot biljettpengarna eller vad man nu
ska säga. Det var ungefär 20 stycken som kom och betalade ^^ Efter de gick jag och Nora
och kollade på matchen med dom andra tjejerna. Sandra & Flavia. Hilda och Klara L var på andra
sidan, för dom skulle springa in och torka golvet om det var nån som skulle ramla :) Men det var ingen som
ramla så att det blev en stor fläck på golvet så dom fick sitta där typ hela matchen ^^
Efter matchen så lånade vi Morgans boll ( Flavias lillebror ) och spelade lite i hallen.
Jag kan säga att det var onödigt att jag duschade innan matchen för sen när jag
kom hem var jag tvungen att duscha en gång till "/ Men jag hade jätte kul iallafall :D
PUSSELIPUSS ♥
HAHA, gammal bild c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }