Klara & Thora

ITALIEN, INGET INTERNET.

Publicerad 2011-10-14 16:55:13 i

Nu är mitt internet äntligen tillbaka så nu ska jag
blogga som fan *ursäkta* HAHA. <3
Igår kom jag hem från Italien och jag kan säga att
det är ganska stor skillnad. I Italien var det liksom 26/27
grader och här är det liksom 4 grader "/ ^^
Hihi, nu ska jag snart gå och köpa present till Savanna & Anna
som ska ha ördelsedags fest imorn. Det ska bli jätte kul
att fira dom :D Har saknat dom mycket. Tänkte gå in på Skarapan en snabbis och
ta en varm kopp choklad, känner mig lite frusen faktiskt.
Lägger in bilder från Italien ikväll.
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }