Klara & Thora

HUR TRÖTT FRÅN MAN BLI ?

Publicerad 2011-10-25 15:30:10 i

Imorse så vaknade jag och var såhär trött zzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.
Ni fattar... så jag somnade om och sen fick jag lite brottåm till Sofia Skolan.
Vi har ju språk första timmen :) Det är bra att ha det i Sofia för mig för jag kanske ska börja där
sen, så nu kan jag liksom bekanta mig med skolan lite :D
När vi kom tillbaka till skolan så skulle vi skriva en text, typ en dikt. I en grupp. Jag
tyckte att det var jätte kul för vi hade fått lyssna på massa andra dikter innan och
dom var typ helt RANDOM ^^ Helt i min smak alltså.
Min grupp inerhöll (personerna) Jedina (Sabina) Jedulia (Julia) Maja
Greta och jag c:
Och dikten gick såhär...
Jag älskar, jag gillar, jag hatar bananer
Jag hatar, jag gillar, jag älskar att kräkas.
Få ur all skiten från mig.

Att hata är bra, att gilla är okei, att älska är dåligt
Eller var det tvärtom?

Jag gillar små, jag gillar mellan, jag gillar stora
Jag blev så trött på Stockholm så jag flyttade till Mora

Varför hata, varför gilla, varför älska?
Ja, varför göra nåt?

PUSSELIPUSS ♥
Denna fick vi blandannat lyssna på.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-25 16:52:42

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :D

haft en bra start på veckan? :)

kram, http://hannalovisasol.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-25 17:25:33

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-10-25 18:20:51

Hoppas ni mår bar :)

MEn super fin blogg ni har, kika gärna in på min blogg och släng in en kommentar om vad ni tycker om den och så :)



Kram

Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Publicerad 2011-10-26 05:36:10

följa varandra via bloglovin? :)

Om vi redan följs.. sorry ;)

allt bra med dig? ^^



// http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }