Klara & Thora

Herre jesus

Publicerad 2011-10-26 16:33:23 i

HAHAHAHA, imorse när jag skulle gå till skolan så såg jag Mikael Persbrandt stå och raka
sig vid min port! Det var helskumt, jag tror att dom skulle spela in nåt ör det std en tjej och
en kille vid honom och tjejen höll i ett block och killen bara stod där lite random
plus att det var en typ husbil eller nåt som var brevid dom. Sen när jag kom hem stod det
"Gå försiktigt för... nånting med maskering :D
HAHA, det var en väldigt bra start på dagen, hihi. Nåt lite annorlunda hände :)
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }