Klara & Thora

Hei hopp & bajskorv.

Publicerad 2011-10-15 16:39:08 i

Idag spelade jag match på Kungsholmen. Det hette typ
NewbodyCup :) Eller Distriktsmästerskapen. Ehmm, jao.
Vi skulle möta Bollstanäs Skånela och Västermalms 01:or.
Bollstanäs sööööööööög så dom vann vi över. Jag både stod i mål och spelade
ute ^^ Gjorde två mål, tihih. ♥ :3
Sen skulle vi möta Skånela och dom var rätt bra faktiskt... vi förlorade mot dom
med... venne. Blev ganska nöjd med min insatts i mål då.
Sen efter det så skulle vi möta Västis 01:or
DOM VAR BAJSKORV BRA!
Men det blev 15 - 11 till oss ändå :) Jag blev rätt så nöjd med min insatts
i den matchen, hatar att säga att jag var bra för att jag känner mig
fett skrytig då.
Nu så ska jag åka raka vägen hem till Savinnis för att fira henne & Annis ¦)
PUSSELIPUSS ♥
Jag å Savannis, ser lite mobbad ut på den bilden XD



Inte så bra bild på Annis kanske den e ju så suddig
och man ser inte hennes söta ansikte så bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }