Klara & Thora

Du i mina drömmar

Publicerad 2011-10-16 14:20:22 i

Hej på er! Är hemma nu efter en helt perfekt kväll hos Savanna.
Jag hade verkligen jätte kul med mina tjejer.
Hemma hos Savanna var det verkligen hur fint som helst.
Så mysigt och härligt liksom. ^^
När vi kom dit hade SötSavanna & SötAnna dukat upp för middagen
och när vi hade flummat och pratat lite så var det dags att äta.
Det blev kyckling och potatis och Thora du vet ju hur jag känner
för potatis så det är ju typ världens bästa början.
Sen fick vi någon jätte god sås till också :)
Det var verkligen helt sjukt gott och om jag förstod rätt
så var det Savannas mamma Anette som hade lagat maten.
Sen kom efterrätten! Chokladmousse och Pannacotta med
bär, dekorerat med ett tomtebloss.
Det var också helt sjukt gott.
Sen satte vi på en film, Sex And The City.
En riktig tjejfilm som jag tycker speglar oss. Lite.
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }