Klara & Thora

Deal

Publicerad 2011-10-03 20:04:16 i

hello europa!! mi amor Thora:) ehh går inte på spanska så ska inte ens försöka;)
Jag och UderbaraKlarasomintebloggar (och jag ska stå ihop) har några dealer:)
som jag nu ska berätta för er:) :D

1. om båten på runmarö någonsin blir klar ska jag ge Klara 10,00 kroner :)XD (det är en trasis båt som stått på land hon en farbror som ska "fixa" den men det kommer inte hända :)

2. Om moa Lignell (i idol) går till final ska vi gå dit ;)
 
3. vi har köpt en sound machine från stokhm och den som har den hemma hos sig
ska vi vara his nästa gång och jag har den!! :)





Puss på er
//Thora

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2011-10-04 17:43:42

Haha, jag tror faktiskt att det bara

var 10 kronor Thora ;) <3333

Postat av: Thora

Publicerad 2011-10-04 23:07:42

Ja men det är ingen skillnad på 10 och 10.00 faktist

Postat av: Jeppeemine

Publicerad 2012-08-03 13:02:01

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Postat av: Jeppeemine

Publicerad 2012-08-03 13:02:40

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }