Klara & Thora

Annas data :D

Publicerad 2011-10-30 18:31:37 i

Hej !!
Jag har inget internet hos mormor... så sitter hos anna och bloggar:)
Ja jag och anna har tvättat bilar kollat film och geekat wordfeud :P
vi spelar mot typ 15 st :D
haha!!!!
resan tog samanlagt 9 timmar elr nåt, vi stannade i gävle för att äta.
sen var vi i svenstavik och hälsa på :)
kommer inte kunna updatera så mycket under den här veckan, ni vet... inget internet... -.-'
Och jag vet inte hur det är med Klara...
men lägger upp bilder och sånt på måndag hoppas jag :P
har typ inga bilder eftersom det inte är min data.........
live on ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }