Klara & Thora

youre call ;) <3

Publicerad 2011-11-04 19:40:49 i

tjenare alla monster diggare;)
nu sitter jag hemma och bara är...
jag har inte bloggat på några dagar för jag har inte suttit vid datorn:P

jag och anna har inte gjort så mycket idag har vi inte ens varit med varandra SNYFFFFFTTTTT :(
men imorrn är miin sista dag och på kvällen ska vi gå till kyrkogården oc kolla på alla fina ljus :D
ni vet det är nu man sätter ljus på graven <33

sen så har hanna lyckats att göra illa sig och ligger på sjukhus... ;(
jag skulle ha besökt henne men är i .stugun.. :/
vi pratade nyss i tele men hon var tvungen att slute...

sen så är klara borta på skandinavia så hoppas det går bra för henne .D
Senast hon messa mig hade de vunnit en match av 1 spelad :o(good girls) sen skulle dom spela två till:D


måste kila ses

live on♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }