Klara & Thora

HE WANTS TO BE THE GUY WHO DRIVES THE ICE CREAM-CAR!!

Publicerad 2011-11-09 14:01:17 i

Tolahopp :P
idag ska jag hämta Thea och sedan plugga som vanligt :P
mittliv fortsätter som alltid plugg kompisar gnäll och lite så .
vi har haft hemkunskap och vi hade praktiskt prov :)
jag lagade lasange (som alla andra) jag tror att jag lyckades :P var klar först!
oj inte för att SKRYTA inte det...:/
LOPPAN HEJSANSVEJSAN
nu lyssnar vi på ytvandrarna...
någon bok från 1800-talet :P
(handlar om utvandring till Amerika)
helt okey ganska rolig :P
ses ikväll:D

Live on♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }