Klara & Thora

God morgon Kompisar :) <3

Publicerad 2011-11-10 09:59:53 i

Olllllllla :)
idag ska jag till forum med Claudia och Nicki :D
senare så kommer mamma att komma och vi ska går och "shopa" :P
jag måste Köpa:
ett block
tröjer
en ryggsäck
mitt block är slut och jag måste ha ett, typ skriva i och kunna lägga papper i :D
sen har jag lite brist på tröjer och skulle villja ha en ny. mest en hoddie elr en lite längre som man kan ha leggins under ;)
ryggsäcken är inte frivilligt utan måste ha en för min rygg tar skada av att jag bär på datorn fram och tillbaka,
varge dag :/
min rygg har typ svullnat och jag har ont typ hela tiden :)
men nu ska vi inte klaga!!!!
men bilder från forum (nacka) kommer ikväll (hoppas jag)
live on♥
Nicki och Claudia
Claudia
jag

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-11-10 10:02:14

lagt upp fyra snygga skor, någon favorit?:D

http://liborius.devote.se/blogs/13893368/sixtyseven.htm#WriteComment

Ha en underbar dag, se till att göra den till något positivt<3

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-11-10 21:19:48

När togs den tredje bilden på dig? (thora)

Postat av: Thora

Publicerad 2011-11-16 18:29:53

I somras :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }