Klara & Thora

Frisör, dän änte bra

Publicerad 2011-11-17 19:25:38 i

Häi på er, idag så var jag hos frisören. Jag ville har lite mer uppklippt och lite
kortare lugg. Men det blev inte så lite, det blev lite mycket!
Jag ser ut som ett bäbis troll, vill bara att min hår ska växa ut. Man vill
inte se ut som ett jätte pyttelitet barn när man är tolv år :c
Men man ska ändå inte klaga, det kommer nog ändå växa ut snart igen.
Efter att jag hade klippt mig så var jag tvungen att skynda mig till bussen
för jag hade träning direkt efter och den bussen jag åkte med var typ... den
segaste bussen som finns. I hela världshistorien, och jag hade inte så
lite bråttom heller. Ååååå, jag satt och var skit irreterad på bussen
och killen som satt brevid mig sneglade jätte konstigt på mig xD
HAHA. Men nu ska jag duscha, eller. Snart ska jag duscha.
PUSSELIPUSS ♥
Saknar min Thora...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }