Klara & Thora

Fredag,Lördag + idag<33

Publicerad 2011-11-27 22:32:51 i

Hej hej!
I fredags Så var jag i stan på Dl skola, där träffade jag Anton;)
Anton har två eller tre hundar kommer inte riktigt ihåg:/ det var iaf fårstrar:D
Sen så hade han två katter:)
I lördags var jag ute och åkte båt (förarkursen) Tiger och jag skrattade lite som vanligt :P sen hade vi PROVET!!!:O det gick ganska bra hoppas jag :P men enyway sen åt vi på donken:P
Jag träffade mamma och Thea i forum sent på kvällen, åkte hem Messa med Klara och pratade heytell med Tiger, pratade i tele med Nicki och kollade på film med Thea nån ting om Milo mild mot mars eller något:D
När Thea hade gått och lagt sig blev det brides maids med mammis:P
Nu ska jag kolla julskyltningen på NK bilder kommer sen:)

Live on<3
Ps skulles publiceras vid Lunch .P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }