Klara & Thora

Sjuk som en morot

Publicerad 2011-12-04 19:55:24 i

Hei, efter att ha läst Thoras senaste inlägg kan jag konstatera att vi
nog skulle haft jackor på oss när vi filmade. För jag är nämligen också
sjuk ^^ Men det var ändå defenetivt värt de. Filmen blev ju hur bra som
helst. Men det dåliga är ju att skiten inte vill funka :'( Om vi hade
haft ett USB så hade vi inte haft nåt problem och jag hade ju ett
USB i mina byxor men så var jag tvungen att byta byxor innan jag åkte också!
Men nu ska jag inte alls vara så negativ :) Vi hade en jätte rolig dag tillsammans ^^
Verkligen jätte rolig! Vi sprang runt lite där i Gamla Stan och bara bjöd på oss
själva xD Jag lägger upp bilderna som jag tog i helgen imorn eller nån annan dag.
OCH DU THORA! KRYA PÅ DIG :)
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }