Klara & Thora

Novellfesten!

Publicerad 2011-12-08 19:08:28 i

Imorn är de novellfest! ^^ Det ska bli jätte
roligt :D Längtar, och sen på kvällen så ska jag och Catrin
IDOL 2011 ;P De ska också bli jätte kul :D
Pappsen gick precis ut och köpte mat, vi skippade resturangen
idag för att de blev för mycket helt enkelt. Vi skulle typ komma hem
11 isånnafall och jag ville fixa mig lite. Typ mask ( Endast för skojsskull ) och bada! 
Och jag skulle inte hinna göra de innan för hade ju träning ;) Så istället gick
pappa ut och köpte mat från La Cucina, en Italiesk resturange :D DOM GÖR
DUNDER GOD MAT! Nu ska jag bara ha mysigt och bada. Äta gott och, ja
helt enkelt bara pyssla om mig själv.
Ni får inte se vad jag ska ha på mig föränns jag kommer hem imorn. Eller så
får ni se de på lördag istället ör Catrin ska komma hem till mig eter skolan. 
Eftersom vi ska till Globen sen ;)
HA DE BRA!
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }