Klara & Thora

Kladdkaka med bearnaissås

Publicerad 2011-12-27 17:26:44 i

Nu ligger jag i soffan på landet och bloggar chattar med kompisar och
lyssnar på lite musik, Amanda Fondell :) Hon är så bra! Så egen, hon är sig
själv och har en så speciell röst ^^ Idag var jag med Sabina :D Vi hade
skit kul c: Vi var mest ute, först gick vi till Ringen och letade lite presenter :)
Sen gick vi till McDonalds och åt. Jag kände efteråt att jag inte var så hungrig
som jag trodde men då hade jag redan beställt min mat men jag hade
inte beställt så lite mat xD Men allt slank ner. Här på landet verkar det som
om det har blåst en hel del för grannens telefonledning har blåst ner
och en lampa på vår tomt har vält. Men det är så mysigt här ändå, lite senare
ikväll ska vi gå till våra grannar och käka middag. Det ska bli jätte kul ^^
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }