Klara & Thora

Julafton 2011

Publicerad 2011-12-25 12:39:04 i

Julafton var jätte mysig igår och jag fick
många jätte fina julklappar. Jag fick kläder från
Hollister en jätte cool plånbok en mössa med inbyggda hörlurar
två böcker en tavla en badgrunka och The Sims Husdjur ^^
Ungefär vid tre tiden kommer min brorsa och hans familj för
att fira jul med oss också så det blir nog inte så mycket
uppdatering idag heller. Men kanske...
Förlåt att jag inte skrev det innan men
JAG ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL ^^

PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }