Klara & Thora

Jag gräver min grav för dig

Publicerad 2011-12-26 18:09:36 i

Tjena mittbena! XD Kom precis hem efter en UNDERBAR dag med mina
UNDERBARA vänner i Nacka Forum :D ♥ Vi har haft det helt super, Ebba var nog den
som köpte mest saker ^^ Hon köpte en vit tjocktröja från New Yorker en
Adidas kofta och lite andra saker som jag just nu inte kommer ihåg, allt
passade jätte bra på henne iallafall :)
Claire köpte en rosa långarmad tröja från JC ett spetslinne från H&M allt de passade
också super  bra på henne. Verkligen bra val! ^^
och... förlåt men jag har verkligen inget bra minne x) Men jag skriver de
jag kommer ihåg.... Och Anna hon köpte en blårandig tröja från Ginatricot som också
passade jätte bra och så köpte hon en plånbok  :D
Lägger upp bilderna jag tog idag lite senare ikväll och då kommer
jag berätta lite mer om dagen också.
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }