Klara & Thora

Idol final 2011

Publicerad 2011-12-17 10:38:44 i

Ja, jag var ju på Idolfinalen förra fredagen. Men tyvär så har jag inte haft tid för
att lägga upp dom ( Kolla tidigare inlägg ) Men de tänkte jag
göra nu efter Catrins lilla påminnelse ^^ Jag hade ju gjort en film också
och den ska jag jobba lite mer med innan jag lägger upp den ;)
Men här kommer bilderna!
PUSSELIPUSS ♥

'
Påväg till Globen :D
& Utanför Globen såg vi MOA!
Allt var så stort när vi kom in, de var JÄTTE MÄKTIGT!
Älskar dig, bästavän...♥
Måns Zelmerlöw & Danny Saucedo under öppningsnumret!
La Fondell ^^

Under pausen träffade vi Claire Ebba & Flaka :D Men har tyvär inga bilder på
när vi träffade dom :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }