Klara & Thora

Godmorgon eller kanske är det lite sent?

Publicerad 2011-12-28 13:01:41 i

Hei! Idag är jag på ett strålande glatt humör :D
Och de är väl bra, eller? ^^ Jag vaknade ungefär
vid 10 :) Brukar sällan vakna så sent men här på landet sover
jag som en stock xD Låg i sängen tills klockan var ungefär 12
för Rasmus på Luffen gick på tv c: Var bara tvungen att kolla lite :D
Men det slutade med att jag såg hela filmen ändå... ^^
Har suttit och jobbat lite med Hotellet och ska snart spela Sims, beroende o.O
PUSSELIPUSS ♥
HAHA, en bild från förrförra julen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }